Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 22 May 2024 15:29:41 +0300

Tere!

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2311301/12350 
aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Kalma küla, 21147 Saikla-Tumala 
tee// Saikla küla, Eeru// Luite// Mahe// Puidukoja// Saikla kauplus// Soki 
alajaam// Tuule// Viiru// Suur-Rahula küla, Andruse// Landi// Lassi// 
Lauri// Liiva// Mardi// Matsi// Reinu// Rohika// Suur-Rahula tee// Teeääre// 
Uue-Rootsi// Vana-Jaani// Vana-Rootsi// Väike-Rahula küla, 21163 
Orinõmme-Saikla tee (Saikla sidevõrk) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26990754>  (menetlus nr: 
397520), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (ÜLLAR JÕGI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister